top of page

Online shoppen

Online shoppen was pure ontspanning voor mij!

Vroeger kon ik kon uren mijn favoriete webshops afstruinen, op zoek naar nieuwe leuke(re) kleding. ’s Avonds op de bank, scrollend op de iPad, moest en zou ik alle pagina’s bekeken hebben zodat ik zeker wist niets over het hoofd te hebben gezien. Om vervolgens een bestelling te plaatsen via de webshop.


Aangezien ik overdag werkte, werden er ook vaak pakketjes bij de buren bezorgd. Soms schaamde ik me dat ik weer moest aanbellen om mijn pakketje op te halen. Want er kwamen wekelijks meerdere pakketjes binnen.

Het resultaat: een bomvolle inloopkast, maar nooit iets om aan te trekken.


Pas toen ik me door het lezen van ‘Spark Joy’ van Marie Kondo ging focussen op wat me blij maakte, bleken er heel wat kledingstukken in mijn kast te liggen die ik had gekocht voor dat kortstondige geluksgevoel en vervolgens nooit droeg.

Ben jij wel eens kritisch door je kast gegaan en hoe vaak komt de pakketbezorger bij jou langs?


2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page